FANDOM

Trygon (Roth) - między wymiarowy demon, najgroźniejszy wróg Młodych Tytanów i zarówno ojciec głównej bohaterki Raven oraz były mąż Arelli Roth.

Wygląd Edytuj

Trygon jest dobrze zbudowanym i umięśnionym mężczyzną, ma czerwoną skórę, na której widnieją czarne pasy. Jego włosy są zawsze roztrzepane i mają kolor biały. Sięgają mu, aż za ramiona. Posiada on też bokobrody w kolorze jego czupryny. Demon ma dwie pary czarnych oczu, które przy użyciu jego mocy świecą na żółto. Między oczami ma czerwoną czakrę taką jak ma Raven i Arella. Uczy Trygona są szpiczaste, a na jego głowie znajduje się poroże. Zamiast nóg posiada kopyta.

Jako typowy demon jego wygląd jest inny, niż u reszty postaci. Jego strój stanowią srebrne bransolety i pas, przez który ma przewiązany materiałowy pas przyczepiony do srebrnego pierścienia sięgającego nieco poniżej pasa.

Jako "dobry ojciec", najczęściej odwiedzając swoją córkę, Trygon ubrany jest w bardzo elegancki strój, odwracający uwagę od jego ciemnej natury. Mianowicie ma na sobie czystą, białą koszule zapinaną na guziki. Na to zakłada różowy sweter bez rękawów, z trzema różowymi rombami. Pod szyją ma zawiązany różowy krawat. Jego spodnie są bladoróżowe i sięgają za kostkę, zaś na nogach demona widnieją czarne, eleganckie buty na małym, męskim korku. Czasami też zamiast krawatu zakłada on żółtą muszkę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki