FANDOM

Rose Wilson (Ravager) - jest przestępczynią,najemnikiem, którą gonią władze. Świetnie posługuje się mieczami. Jej ojcem jest Slade Wilson, bratem Joseph Wilson, zaś jest najlepszą kumpelą jest Raven.

Charakter Edytuj

Rose jest uważana za bardzo spoko osobę i w rzeczywistości tak jest. Jest bezlitosna i uwielbia ekstremalne rozrywki, np. gdy próbowała rzucać nożami w Brudnego Joe'a, a zaś rzucając w niego z zamkniętymi oczami. Nawet przyjaźniąc się z Raven, Rose nie przestawała popełniać przestępstw, ani wandalizmu. Łamała zasady z przyjemnością, a spędzany czas z Raven bardzo lubiła i miło się czuła w jej towarzystwie. Uznała Rachel za spoko osobę i podziwiała w niej to, że nie dała się jej tak łatwo złamać i odgryzała się za każdą jej ripostę. Także, powiedziała demonce, iż ma super stylowe i szanuje w niej to, że nie cierpi wielu rzeczy. Dziewczyna posługuje się bardzo nowoczesnym i uważanym za spoko językiem młodzieżowym. Tak jak jej demoniczna przyjaciółka, Rose Wilson jest bardzo sarkastyczna, obojętna i niezależna. Uwielbia posługiwać się ciętą ripostą oraz dokuczać innym, np. wytykając im ich wady. Dziewczyna nie lubi się przytulać oraz żadnych okazywanych uczuć, przeciwnie są to jej słabości. Robin nawet potwierdziło to mówiąc: ,,Rose jest taka spoko, że jej jedyną słabością są uczucia". Ravager jest bardzo silna i zręczna, a przy tym też bardzo tolerancyjna, toleruje różne wady i niedoskonałości Raven.

Wygląd Edytuj

Rose jest wysoka i ma bladą skórę. posiada oczy są koloru pomarańczowego, a jej lewym oku jest czarna opaska typu "pirat", prawdopodobnie straciła oko, co dowodzi szrama, widoczna spod opaski. Jej brwi są czarne, a włosy koloru białego i stylowo rozczochrane.

Ubrana jest w czarny, obcisły skafander, na który ma założone niebiesko - jeansowe szorty i tego samego koloru krótką z golfem bluzkę bez rękawów. Pod bluzką ma coś w rodzaju pomarańczowego pancerza, bądź kolejnej bluzki. Na jej ramionach i szyi widnieją srebrne ochraniacze. Ręce dziewczyny są zasłonięte pomarańczowymi rękawiczkami, sięgającymi do jej łokci. Na jej prawej ręce widnieje także gruby, ciężki kawal metalu wzorowany na tzw. bransoletę chroniącą. Kolana Ravager chronione są przez parę ochraniaczy, nagolenników. Jej buty są zrobione z metalu, wyglądają na zapinane, na klamry. Posiadają one pomarańczowe podeszwy.

Umiejętności Edytuj

  • Umiejętność posługiwania się mieczami - Rose jest mistrzynią w władaniu mieczami, katanami, ostrzami i nożami.
  • Siła i zręczność - Dziewczyna jest też jak na człowieka bardzo silna np. podnosząc ogromny miecz stworzony przez Raven w odcinku ,,Na ratunek chłopakom". Jest także bardzo zręczna i wygimnastykowana, ponieważ świetnie unikała ataków strażników więzienia dla nastolatków czy też Mózgu (Mądrusia)
  • Wkręcanie i wmawianie innych - najemniczka wykorzystywała to na Robinie, by wmówić mu, że ona jest w więzieniu, a tak naprawdę to była na wolności, czym doprowadzała przywódce do szału. Gdy już była w więzieniu starała się też wkręcić go, że to on a nie ona jest w więzieniu, lecz Rachel potwierdziła i zarówno uspokoiła go mówiąc, że to ona jest w więzieniu.
  • Trafianie w czuły punkt osoby -

Odcinki występujące Edytuj

,,Spoko Szkoła"

,,Taniec Spaghetti"

,,Czarny Piątek"

,,Odcinek w butelce" - w wspomnieniach

,,Operacja Ratowanie Chłopaków"

Obrazy Edytuj

5vs

Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Kręcą ją rozwałki, walki, imprezy i skopanie tyłków innym.
  • Jej jedyną słabością są uczucia, od których, aż wymiotuje.
  • Uważa siebie i Raven za spoko osobę.
  • Swoje miecze, katany dostała od swojego ojca.
  • Nie cierpi swojego ojca.
  • Twierdzi, że Spoko Szkoła, wcale nie jest spoko.
  • Gdy Rachel uznała jej włosy i opaskę na oko za spoko, ta potwierdziła słowami - ,,No pewnie, że są" - co może znaczyć, że jak na taką chłopczycę, Rose jest też diwą i samochwałą, lub też przyznała rację, ze względu na to, że tak mówią "spoko osoby".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki