FANDOM

909

Młodzi Tytani co nie znają draki - to drużyna wrotkarska, która powstała w odcinku ,,Chłopaki co nie znają draki". Członkowie drużyny chcą pokonać zarozumiałych, starszych chłopaków jeżdżących na wrotkach.

Członkowie drużyny Edytuj

Wygląd drużyny Edytuj

Robin Edytuj

Włosy Robina są opadnięte, tym razem bez żelu jak zawsze nosi, są one przedzielone przedziałkiem i odsłaniają mu czoło. Gdy jeździ na wrotkach ma na głowie czerwony kask z białymi paskami i zieloną uprzążką pod brodą. Na twarzy ma swoją maskę, a na niej fioletowe okulary z różową oprawką. Ubrany jest w biały podkoszulek, fioletowe, podarte spodnie i czerwone wrotki z białymi kółkami i jaskrawo - -zielonymi elementami. Jego ręce zdobią czarne rękawice bez palców. W pasie posiada przewiązaną, czerwoną z żółtymi elementami bluzę, a na łokciach i kolanach czerwono - żółte ochraniacze. Edytuj

Gwiazdka Edytuj

463

Edytuj

Gwiazdki włosy są spięte szeroką, miętową gumką w wysoką, grubą kitkę, zaś jej grzywka jest ułożona na bok. Jej głowę chroni duży, żółty kask z białymi i pomarańczowymi drobiazgami oraz fioletową uprzążką. Kosmitka ma na sobie grubą, żółto - zieloną kurtkę z fioletowym kołnierzem i pomarańczowym i zygzakowatym wzorkiem. Jej spodnie i rękawice są fioletowe z miętowymi elementami, a wrotki różowo - fioletowe z zielonymi zapięciami.

Raven Edytuj

Raven rozłożyła sobie włosy na obie strony, zdają się odstawać od głowy, a podpięte są one zieloną opaską. Chroni swą głowę ciemno - fioletowym kaskiem z białą czaszką i różowym przypięciem. Ubrała też na siebie krótki cross top, w kolorze fioletowego różu, odsłaniający brzuch, czarne 3/4 spodnie, getry, a jej pas przewiązany zieloną bluzą. Łokcie i rękawice bez palców Rachel są w barwie czarnej. Na swoje nogi Raven założyła fioletowo - zielone wrotki z różowymi zapięciami.

55656

Bestia Edytuj

463

Bestia na swojej głowie posiada różowy kask z czarnymi szczegółami i uprzążką, a pod nim ma ciemnozielone, roztrzepane i wysoko postawione włosy. Jego T-shirt jest w barwie kasku. Ochraniacze Beast Boya są także różowe z białymi dodatkami. Ubrany też jest w szaro - jeansowe szorty, długie, różowe skarpety i różowe wrotki z białymi kółkami i zapięciami.

--$--

Cyborg Edytuj

Kask Cyborga jest w barwie fioletowego różu z białym pasem na środku, limonkową przepaską a także różowym upięciem. Gdy akurat nie jeździ nosi różowo - neonową czapkę z daszkiem, założoną tył na przód. Jego bluza jest biała, zapinana na jasny zamek, oraz ma na sobie jasnobłękitne (cyjanowe) paski, limonkowy kołnierz i różowe rękawy. Pod swoją bluzą Robot ma fioletową bluzkę, T-shirt. Spodnie są limonkowe i przepasane różowym paskiem. Ręce chłopaka zdobią czarne rękawice z prostokątnymi elementami koloru spodni. Wrotki na to miast są biało - fioletowe z cyjanowymi wzorkami i różowymi kółkami.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki