FANDOM

Jinx - członkini i zarówno przywódczyni grupy przestępczej Roju, jest czarownicą przynoszącą pecha. Jinx razem ze swoją drużyną często rabują banki, zazwyczaj powstrzymują ich Młodzi Tytani, których często chcą zniszczyć. Mimo różnic stron Jinx przyjaźni się z dziewczynami z Młodych Tytanów, Raven i Gwiazdką. Na dodatek jest dziewczyną Cyborga.

Historia Edytuj

Już w wkrótce.

Charakter Edytuj

Jinx jest jak to dziewczyna bardzo zmienna i humorzasta. Na początku serii szczerze nienawidziła Tytanów, chciała ich zniszczyć i była dla nich bezwzględna. Jest pewną siebie, sprytną, wysportowaną, zakręconą i zdolną czarodziejką. Dopiero od odcinka ,,Babski wieczór", zaczęła się przyjaźnić z Gwiazdką i Raven, robiąc wspólne wypady na miasto i jak już wspomniano babskie wieczory. W tym odcinku pokazała swoją szaloną i rozrywkową stronę, mimo łamania prawa na wieczorze dziewczyn, wszystkie bohaterki bawiły się wspaniale, nawet Raven. Od odcinka ,,Po dwóch stronach" zaczęła chodzić z Cyborgiem, którego nazywała Cybuś, Cybyś, wtedy pokazała swoją uczuciową stronę i tęsknotę po rozdzieleniu ich przez drużyny. Gdy w odcinku ,,Operacja ratowanie chłopaków" Rachel i Starfire poprosiły ją o pomoc w ratowaniu Robina, Bestii i Cyborga, (na początku myśląc, że organizują kolejny babski wypad) zgodziła się, pod warunkiem, że potem pójdą na koktajle, ucieszyła się i obrzuciła je konfetti. Pod czas całej misji świetnie się bawiła, była też bardzo naiwna, po zdradzie Terry, myśląc, że pocierała ręce z zimna (a naprawdę knuła zemstę). Po całej akcji spełniło się jej marzenie i poszła z Gwiazdką, Rose, Terrą i Raven na wymarzone koktajle. Jest też bardzo wrażliwa, szczególnie, gdy na Walentynki Cyborg nie wysilił się dla niej, czy, gdy w odcinku ,, Wchodzę i wychodzę" każdy Tytan (przebrany oczywiście) chcieli dołączyć do Roju bili Mamuta, ta bardzo martwiła się i było jej żal olbrzymiego kolegi z drużyny.

Wygląd Edytuj

Jinx jest średniej wysokości, szczupłą i ładną dziewczyną, ma lekko szarawą skórę i różowe, kocie oczy. Ma też długie, czarne rzęsy i brwi, różową szminką pomalowane usta, i różowy puder na policzkach. Jej włosy są różowe i średniej długości i w dość nietypowy sposób uczesane na kształt końskiej podkowy (symbol szczęścia), z obu stron związane czarnymi pasami.

Czarownica ubiera się w czarne i fioletowe ubrania, w których skład wchodzi: poszarpana (ząbkowata) na dole, purpurowo - fioletowa sukienka, z szerokimi rękawami, fioletowe, ząbkowate bolerko, śliwkowe rajstopy w czarne, poziome paski, krótkie, czarne kozaki z purpurową podeszwą. Jako dodatek dziewczyna nosi czarny naszyjnik z fioletowym kamykiem.

Zdolności Edytuj

  • Moc pecha - dziewczyna ma wrodzoną kontrolę nad pechem.
  • Potężne fale negatywnej energii - Jinx uwalnia je prze ręce lub oczy, które świecą na różowo. Są bardzo silne.
  • Manipulowanie pechem / szczęściem - działają dzięki falą negatywnej energii, Jinx przez to ma możliwość przynoszenia innym pecha, zaś sama może sobie przynieść szczęście (np. gdy ktoś ma pecha, dla niej przychodzi to na szczęście i na odwrót).
  • Ogłuszanie / odrzucenie człowieka - kolejna możliwość negatywnej mocy, może miotać i odrzucać daną osobę na jakąś odległość.
  • Niszczenie przedmiotów / obiektów - dzięki mocy pecha i jego właściwością nieszczęścia Jinx jest w stanie zniszczyć dany obiekt bądź przedmiot.
  • Stworzenie wysokiej fali wody - za pomocą mocy nieszczęścia, czarownica może wzburzyć i stworzyć falę wody, np. żeby pokonać przeciwnika.
  • Posługiwanie się czarną magią - używa jej bardzo często, używa też zaklęć czarnej magii (lecz nie jest to ta sama magia, którą posługuje się Raven).
  • Zręczność i refleks - po za magią, dziewczyna ma też niesamowitą zręczność, dla niej zrobienie fikołków i przewrotów w powietrzu to łatwizna.
  • Umiejętności walki w ręcz - nawet bez swoich czarodziejskich mocy Jinx daje sobie radę w pojedynku, potrafi kilkoma ciosami pokonać przeciwnika.
  • Umiejętności gry w zbijaka - razem z drużyną Roju, (a mianowicie z Gizmem i Mamutem) jest mistrzem gry w zbijaka, wielokrotnie pokonując Młodych Tytanów w grze.

Relacje Edytuj

Cyborg Edytuj

Jinx i Cyborg są parą i bardzo się kochają, obojgu bardzo zależy na sobie. Na początku utrzymywali to w sekrecie przed Tytanami i Rojem. Później, gdy obie drużyny się o tym dowiedziały i zaakceptowały ich związek zaczęli się coraz częściej spotykać. Na polu walki, starają się nie walczyć przeciwko sobie, a jak już to tak by jeden drugiego nie skrzywdził. Pod czas pierwszego spotkania, gdy Cyborg dał jej ciasto i strasznie się denerwował, mówiąc dziwnie, Jinx uważała to w pewien sposób urocze. Raz Robot i czarodziejka udawali małżeństwo razem z Gizmo w roli dzidziusia, jednakże postanowili, że już nie będą się w to bawić, bo za dużo z tym zachodu.

Raven Edytuj

Jinx z Raven, z początku za sobą nie przepadały, Rachel [kiedyś], gdy jej się nudziło przychodziła do więzienia gdzie była Jinx i śmiała się z niej, że ta jest w więzieniu. Po odcinku ,,Babski wieczór" razem z Gwiazdeczką stały się przyjaciółkami. Od tego czasu często robiły wypad na miasto, także wspierały zrozpaczoną czarodziejkę, że Cyborg nie wysilił się dla niej na Walentynki, również udawały, że Jinx i Robot są małżeństwem.

Gwiazdka Edytuj

Również tak jak w przypadku Rachel, dziewczyny są przyjaciółkami, organizują babskie wieczory, pomagają i wspierają się.

Robin Edytuj

Jinx nie lubi Robina i na tym koniec, uważa go za dziwaka, mądrale i, że cuchnie selerem.

Bestia Edytuj

Beast Boy'a i Jinx nie łączą, żadne specjalne uczucia, na polu bitwy uważa go za rywala, zaś po za pojedynkiem nic nawet do siebie nie mówią.

Gizmo Edytuj

Gizmo i czarodziejka są przyjaciółmi z drużyny, Gizmo jest też bardzo uległy na uczucia dziewczyny np. zmieniając siebie i resztę drużyny na bohaterów. Często na pytania Gizmo ,,Czy myślicie, że urodziłem się wczoraj?" Jinx odpowiada jednoznacznie ,,Tak", czym denerwuje chłopaka. Czarownica nie umie go okłamywać, zawsze przychodzą jej jakieś bzdurne wymówki i robi niepewną, dziwną minę.

Mamut Edytuj

Jinx bardzo lubi Mamuta i było jej go żal, gdy był ciągle bity przez Tytanów udających złoczyńców, którzy chcieli dostać się do Roju.

Cyklop Edytuj

Rzadko Cyklop i Jinx ze sobą rozmawiają. Są dla siebie jak koledzy z drużyny, jednak w ,,Młodych Tytanach" prawdopodobnie Cyklop był zakochany w czarodziejce, nie wiadomo czy teraz też jest czy nie.

Billy Numerek Edytuj

Tak samo, dziewczyna i Billy nie utrzymują bliższych kontaktów, niż "koleżeństwo w drużynie".

Ciekawostki Edytuj

  • Jej imię po angielsku oznacza "pech".
  • Jinx jest jedyną postacią, która ma kocie oczy (ma źrenice węższe niż reszta postacie).
  • Jej fryzura kształtem przypomina końską podkową (symbol szczęścia) co kontrastuje z jej mocą.
  • Jest trochę podobna do Raven m.in. : - obie mają szarawą skórę, -obie dziewczyny posługują się czarną magią (tylko Raven potężniejszą niż Jinx), - zarówno Raven jak i Jinx uwielbiają kolorowe kucyki, w przypadku Rachel są to Pegacyki, a u Jinx jednorożce.
  • Jej ulubiony placek to placek z jagodami.
  • Jej ulubiony kolor to fioletowy i różowy.
  • W przeciwieństwie do oryginalnych ,,Młodych Tytanów" jest dziewczyną Cyborga (w ,,Młodych Tytanach" jest nim tylko chwile zauroczona, gdy on był szpiegiem w akademii Roju jako superzłoczyńca- -Skała), zamiast Kid 'a Flasha, z którym nie ma żadnych kontaktów.

Edytuj

Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki