FANDOM

Cyborg (Victor Stone) jest jednym z głównych postaci serialu "Młodzi Tytani: Akcja! i najlepszym kumplem Bestii.

HistoriaEdytuj

Przed SeriąEdytuj

Rodzice Cyborga byli wybitnymi naukowcami, którzy pragnęli by ich syn stał się podobny do nich. Victor marzył jednak o karierze sportowej. Życie Cyborga zmieniło się wskutek tragicznego wypadku podczas eksperymentu, w którym stracił matkę a jego ciało uległo poważnym uszkodzeniom. Ojciec Vica, Silas Stone próbując desperacko uratować syna, przewiózł go do swojego laboratorium, gdzie użył eksperymentalnych technologii. Kończyny Cyborga zostały zastąpione, zrobotozytowanymi protezami z eksperymentalnego stopu metalu, podobnie jak uszkodzone narządy wewnętrzne i część jego twarzy. W odcinku "Jestem tylko człowiekiem" (ang.Only Human) Cyborg mówi o swojej przeszłości jako atleta, natomiast w odcinku "Wio!" (ang.GO!) mówi, że stał się potworem na skutek wypadku.

ZachowanieEdytuj

Jako osoba Cyborg jest niezwykle szczery i zabawny, bardzo lubi spożywać mięso, uważa, że tofu Bestii jest okropne. Korzysta ze swojego życia, spotkało go szczęście - znalazł przyjaciół, którzy uważają go za człowieka, a nie za dziwadło. Charakterystyką Victora stanowi jego upartość, a także częste zamknięcie się w sobie.

WyglądEdytuj

brak

ZdolnościEdytuj

  • Strzał
  • Kopniak
  • Włączanie radia
  • i inne.

Alterternatywne FormyEdytuj

Relacje Edytuj

  • Robin - często z nim i Bestią spędza czasu, czasem się pokłócą. Cyborg też lekceważy rozkazy Robina, uważa, że powinien wyluzować.
  • Bestia - najlepszy funfel Cyborga, doskonale się rozumieją i tworzą duet komików. Pokłócili się kilka razy w odcinkach, ale głównie są zgodni. Cyborg okazał się też świetnym przyjacielem, pocieszają Zielonego w odcinku ,,Twardziel", że blizny nie śą złe, tylko dodają męskości. Zaś później wyjaśnił Bestii, że ciało to największy skarb i nie może odcinać sobie ciągle kawał jego [ciała]. Robot pomaga także Bestii w zdobyciu sympatii mrocznej Raven. Zarówno on jak i Bestia są strasznymi leniami i żarłokami, a czasem też i tchórzami.
  • Raven - Cyborg jest znienawidzony przez demonkę, denerwuje on ją swoimi żałosnymi pomysłami i zabawami, jak np. Klopsikkową imprezą czy oglądaniem filmów, których wedlug niego są ich ulubionymi, a w rzeczywistości są jego ulubionymi. Rachel najbardziej drażni hałaśliwość Robota, jednak i tak lubi go bardziej od Robina
  • Jinx - jest w niej zakochany z wzajemnością, w odcinku ,,Po dwóch stronach" stali się oficjalną parą. Często też z nią przesiaduje w siedzibie Roju, czym nie raz denerwuje reszte Roju (zwłaszcza Gizmo) oraz Tytanów (Robina).

Gwiazdka - Cyborg i Starfire są dobrymi przyjaciółmi, pomagają sobie i lubią razem się bawić. Gwiazdka pomogła Robotowi się uspokoić gdy ten "wychodził z siebie". Razem także wspominali i bawili się w zabawy z dzieciństwa. Chłopak często nazywa kosmitkę " piękna".

WystąpieniaEdytuj

Sezon 1Edytuj

Sezon 2Edytuj

Sezon 3Edytuj

Edytuj

Wkrótce

CiekawostkiEdytuj

  • Cyborg ma swojego zwierzaka który stracił pana. Nazywa się Bólobot.
  • Ulubionym hitem Cyborga jest Noc rozświetla blask
  • Chciał być prawdziwym chłopcem.
  • Cyborg puścił bąka w odcinku Operacja Blaszak
  • Z odcinka ,,Goryl" dowiadujemy się, że Cyborg nie znosi bananów.
  • Potrafi mówić przez nos.

CytatyEdytuj

Cyborg: BOOYAH

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki